سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاست علمی، شریف ترین ریاست است [امام علی علیه السلام]
تاریخی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حرف نخست

چوب را آب فرو می نبرد دانی چیست                  شرمش آید زفرو بردن پرورده خویش

گاه دیده شده تنه درختی بسیار سنگین است اما در آب فرو نمی رود متحیر بودم علت چیست؟

در این شعر اشاره شده چون دست پرورده آب است در هو فرو نمی رود به این فکر فرو رفتم که

چگونه ممکن است خدا مارا عذاب کند وحال آنکه مخلوق او هستیم

آری او ارحم الراحمین است اما........



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی لطفی ( پنج شنبه 85/3/11 :: ساعت 3:58 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هوای مدینه
سلام
حرف نخست

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 2460
» درباره من

تاریخی
علی لطفی
متین باوقار خوشرو

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب